Още една мрежа за бързо зареждане в Европа с подкрепата на Renault-Nissan се задава през 2018

Електромобили

В този блог: Още една бърза мрежа за зареждане на електромобили ще стартира до края на тази година в Европа.

Бързите мрежи за зареждане, които започнаха да се оформят сякаш никнат като гъби през последните няколко месеца и докато обръщаме внимание на по-големите някои по-малки са останали на заден план.

Но все пак е хубаво да се добави информацията и да се знае, че поредната бърза мрежа за зареждане се задава и неин основен спонсор е Nissan-Renault. Тя всъщност е била обявена в края на миналата година, но ето и ние и редица от колегите в чужбина сме пропуснали да съобщим за това.

Мрежата, наречена E-VIA FLEX-E далеч не представлява толкова амбициозен проект като IONITY или MEGA-E, но все така е поредната добавка, която ще допринесе за развитието на зарядната инфраструктура в Европа през следващите 2-3 години.

Renault описва мрежата, която ще се съсредоточи върху Южна Европа:

Проектът ще започне в края на 2018 г. с откриването на 14 бързи зарядни станции. Осем в Италия, четири в Испания и две във Франция. Извънградската мрежа ще включва станции за ултра бързо зареждане (HPC) с капацитет между 150 кВт и 350 кВт, разположени по протежение на магистрали и автомагистрали.

Проектът се ръководи от компанията ENEL, а освен от Renault проектът се подкрепя още от Nissan, EDF, Enedis, Verbund и IBIL и програмата на Европейската комисия "Механизъм за свързване на Европа" (CEF), която частично го финансира.

Само преди седмица Audi показа как ще изглежда картата на IONITY мрежата, а скоро очакваме да видим и още станции да заработят в другата по-голяма европейска мрежа за зареждане MEGA-E, която се разраства с подкрепата на Allego, Audi, BMW, Magna, Renault и Hubject.

Първите 14 станции от E-VIA FLEX-E мрежата трябва да заработят до края на тази година. 

Коментари (3)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
  1. Влади Иванов

Ако можеха и трето тире да сложат в името...

  прикрепени файлове
 
  1. Ники

Жалко, че никоя компания не включва югоизточна Европа в плановете си.Но това може би е нормално - ще почнат да се замислят, чак когато първите електромобили втора ръка се запътят към нашите ширини.Тук бедняците не можем да си позволим да караме...

Жалко, че никоя компания не включва югоизточна Европа в плановете си.Но това може би е нормално - ще почнат да се замислят, чак когато първите електромобили втора ръка се запътят към нашите ширини.Тук бедняците не можем да си позволим да караме коли за по 35-40 000 евро и инвестиции в такива мрежи трудно биха били на печалба

Прочети повече
  прикрепени файлове
 
  1. Влади Иванов    Ники

А бе имаме много по-голям хъс за електромобили например от гърците, които имат по-високи доходи от нас. Колкото повече ни игнорират от западна Европа толкова повече имаме възможност да разработим наши решения. Аз имам по-голямо доверие на

Прочети повече
  прикрепени файлове
  Коментарът беше редактиран на Преди 10 месеца by Влади Иванов Влади Иванов
Все още няма коментари по темата

Включи се с коментар

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
прикрепени файлове (0 / 3)
Share Your Location
Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна