В този блог: Започва голям проект за проучване на ефектите от катастрофи въху електромобилните батерии.

Безопасността винаги трябва да е на първо място. Затова производителите на електромобили поставят батерията в солидна опаковка, така че да я защитят от стресовете и външното влияние...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: В Германия ще се правят и клетки за електромобилни батерии.

След индикациите от миналата седмица вече има първа информация за вероятна голяма фабрика за производство на клетки за литиево-йонни батерии...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Информация от главния моторен инженер в Тесла.

Вместо да разпитва за тайни от разработките на Tesla, Charged се ориентира към нагласата на главния моторен специалист и мнението му за бъдещето на електромоторите като цяло...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: На 14 февруари 2017 г. Daimler обяви нова огромна електромобилна инициатива.

След като научихме, че от септември тази година компанията ще предлага само електрически версии на smart в щатите, сега идва много по-голяма новина – Daimler планира да замени производството на двигатели с вътрешно горене в своя огромен завод в Унтертюркхайм с електромотори...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Известена канадски спец по батериите работи с Tesla за по-издръжливи батерии.

Статистиката досега показва, че сегашните батерии на Tesla губят около 5% от капацитета след около 80,000 км шофиране и загубите започват да се изравняват (намаляването спада) след още 200,000 км докато стигне 90% от първоначалния капацитет...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Електрическата мобилност в Китай се развива шеметно, включително чрез придобиване на бивши европейски марки.

Това, което някога беше SAAB сега се казва NEVS и новата компания е подписала споразумение с Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) за доставка на батерии за електрическия NEVS 9-3 EV за китайския пазар...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Батериите за електрически автомобили стават все по-достъпни.

Според материал на Ward’s Auto от 7 февруари 2017, цените на електромобилните батерии падат по-бързо от повечето прогнози и до 2020 г. може да слязат под границата от $100 за киловатчас...

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Още блогове ...

Най-нови теми от форума

Още теми »