В този блог: Китайският гигант за производство на батерийни клетки CATL ускорява дейността в Германия.

Компанията вече се нанесе в офиси близо до планираната фабрика за батерии в германския град Ерфурт и изтегля напред графика за старт на производство.

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Докато германците обсъждат и планират, китайците строят усилено фабрики за батерии.

Поредното действие в тази посока е на Wanxiang Group, която инвестира около $10 милиарда в строеж на две фабрики в Ханджоу – една за производство на батерии и една за електромобили.

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: BMW сключва договор за доставка на батерии с китайската CATL за €1 милиард.

Темите в този блог са две, но са свързани – появи се инфо, че до края на годината може да има ъпгрейд за батерията на BMW i3 до нова със 120 Ah клетки (вероятен общ капацитет 42 кВтч). Втората тема е новината, че BMW е сключила голям договор за доставка на клетки за електромобилни батерии с все по-набиращия скорост китайски производител CATL.

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Ново по-мощно бордово зарядно за електромобили излиза на пазара.

Южнокорейският лидер при батериите LG Chem всъщност предлага пълна гама компоненти за производители на електромобили и сега допълва предложенията с ново трифазно бордово зарядно.

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Германия обяви решението си да инвестира 1 млрд. евро в производството на батерии поради несъгласие местното автомобилостроене да е зависимо от предимно азиатски производители.

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Nissan, Toyota и Honda създават консорциум с Panasonic и други за солидни батерии.

Общо 23 компании ще работят заедно за комерсиализиране на батерии с твърди електролити, които за кратко наричаме солидни от английското им наименование.

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: BRUSA увеличава производството на NLG664.

Едно бързо преравяне на библиотеката на eCars ни връща към същото това швейцарско устройство и какви сме си ги представяли през 2012-та само :). Първият ни материал за трифазното бордово зарядно на BRUSA – което и до днес си остава единственото ни известно в света освен това на Renault ZOE – сме нарекли "Скоро май няма да има 'бавно' зареждане на електромобили".

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Още блогове ...