В този блог: Германското издание Handelsblatt излиза с анализ по темата след разкрития във WirtschaftsWoche.

Те са приложено наскоро от различните германски автопроизводители реверсивно инженерство с Tesla Model 3. След обвиненията, че Китай се опитва да се сдобие с германско ноу хау купувайки технологични фирми като Kuka и Aixtron, ето че самите германци правят същото. Но това си е обществена тайна за всички и всичко...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Как се отразява една първоаприлска шега на един YouTube канал.

От време на време пишем за Бьорн Ниланд, известен като човек пускащ доста клипове на тема електромобили в тубата. Един от последните му е от 1 април, след който Бьорн показва колко абонати е загубил от шегата пусната в майтапчийския ден...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Възможни фалити на доставчици заради спада на интереса към дизела и идването на електромобилите.

В публикувания наскоро годишен доклад на Daimler се отправя предупреждение към инвеститорите за това да са наясно, че преходът от дизелови към електрически коли може да доведе до фалити на компании доставчици на части. С други думи за тях трябва да бъдат "предвидени компенсации"...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Сега и на Марс ще чуят за електромобилите.

Най-скъпата безплатна реклама се изстреля в космоса, като междувременно обиколи всички кавартални плодзеленчуци и всякакви други места за аламинутно споделяне на клюки и случки...

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

В този блог: Темата за европейско производство на батерийни клетки е много актуална, но какво от това?

Експерти в бранша от месеци настояват Германия да започне да строи фабрика за батерийни клетки. Основният мотив е този бизнес да не се оставя в ръцете на азиатски и американски компании, защото така ще се навреди на германската автоиндустрия. Същата обаче все още не предприема бързи активни действия в посока производство на клетки за електромобилни батерии и дори не се задават някакви решения по въпроса...

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Подкатегории