- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Nissan Leaf Бургас
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
За съжаление още не мога да подкарам Нисанчето, не можаха да го регистрират в четвъртък, а пък в петък КАТ Бургас не работеше с клиенти.
Стандартно колата дойде с кабел за зареждане шуко, като на Канго. Имате ли идея от къде мога да се снабдя с кабел по евростандарта, така че да зареждам от седемпинова букса? И най-важното - ако зареждам от нея, по-бързо ли ще бъде? Или зависи само от станцията?
Дайте малко разяснения, че съм незапознат.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Най-добре е да си вземеш такъв като на Пепи с амперата от Бургас - виж тази тема (стр. 7) - на него му е излязъл $130, но това е доста добра цена и може да го помолиш да вземе и за теб един.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rEVolution
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 13
- Харесвания: 1
mumojem писа: Ще е малко по-бързо - 3.3 кВт (от шукото обикновено е 2 кВт).
На всеки нормален Шуко контакт е написано 220V/16A, което ще рече нормална максимална мощност 220х16=3520. По книгите го закръглят на 3,6 кВт, а за сигурност някъде го пишат и 3,3 кВт.
Каква е причината да зарежда от шукото на 2 кВт?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: В инструкциите на Лииф пише, че при повишаване на температурата на контакта електрониката ограничава мощността на зареждане. Може би това е причина? Домашния контакт доста се загряваше от Канго. Но не и от Туизи. А зареждаха с еднаква мощност.
Точно по тази причина инженерите на Opel са решили да ограничат заводски амперата до 10А на 220V зареждане, за да елиминират потенциални проблеми. И на червените индустриални трифазни контакти например си пише, че трябва да се използват до 6 ч. на макс. мощност. И съответно зарядните станции са за това да поемат натоварванията и да контролират процеса на зареждане при по-високи мощности.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Най-накрая Лииф е регистриран с талон от новите и мога да си го подкарам.
И веднага първите впечатления - и хубави и лоши.
Първо най-важното - регенерацията. Дори и в режим В на трансмисията регенерацията е доста слаба при скорост под 50-60 км в час. Карането в града само с един педал, като Канго е доста трудно, почти невъзможно. Необходимо е натискане на спирачката, което пак води до регенерация , по- силна. Това за момента ме затруднява, Канго го карах само на един педал. От друга страна извън града режим В води до добро намаляване на скоростта преди завои или ограничения, а режим D е почти по инерция, но все пак се малко регенерация. Супер е за извънградски условия. Което малко ме изненада впредвид малкия пробег.
Бутона еко на волана не оказва никакво влияние върху регенерацията, а само върху мощността и реакцията на педала за ускорение.
И ако си мислите, че електромобилите не вървят - една снимчица...
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
И още едно нещо, което не харесах - по време на зареждане не мога да разбера до къде е стигнал процеса. На Канго на таблото пише оставащо време, а тук няма никаква индикация освен три светещи лампи на таблото - те обаче дават много обща информация - една лампа отговаря за 33 % от батерията, или една лампа мига повече от два часа !!!
Необходима ми е и малко помощ относно системата Carwings - как да я настроя и активирам, може би от нея ще получавам по-точна информация.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: Ето ме отново.
Най-накрая Лииф е регистриран с талон от новите и мога да си го подкарам.
И веднага първите впечатления - и хубави и лоши.
Първо най-важното - регенерацията. Дори и в режим В на трансмисията регенерацията е доста слаба при скорост под 50-60 км в час. Карането в града само с един педал, като Канго е доста трудно, почти невъзможно. Необходимо е натискане на спирачката, което пак води до регенерация , по- силна. Това за момента ме затруднява, Канго го карах само на един педал. От друга страна извън града режим В води до добро намаляване на скоростта преди завои или ограничения, а режим D е почти по инерция, но все пак се малко регенерация. Супер е за извънградски условия. Което малко ме изненада впредвид малкия пробег.
Бутона еко на волана не оказва никакво влияние върху регенерацията, а само върху мощността и реакцията на педала за ускорение.
И ако си мислите, че електромобилите не вървят - една снимчица...
В петък имах възможност да покарам пак Канго ЗЕ за половин час и си припомних кефа - абсолютно същото го потвърждавам - при Лийф (сега и при Соул ЕВ установих същото) рекуперирането дори в "В" режим е твърде слабо за каране с един педал - Кангото ми пасва много повече. Но и за другото си прав - това е по-подходящо за града, докато Лийф и Соул ЕВ са по като за дълъг път с "интерционното" движение.
За окачването на Лийф потвърждавам същото - някак тупка по неравностите. При Канго ЗЕ това го няма и возията за мен е определено по-комфортна.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Някаква идея откъде да си купя стелки? От Европа ако може
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Провери сим картата с някакво устройство дали има интернет. И другото което се сещам е, дали след като се сложи отнякъде нещо се настройва или стартира 3G в колата. Най-малкото трябва да иска пин код може би.
Няма причина, ако има интернет, да не се върже със съответната услуга. Трябва наистина сървъра им да е down
Хвърли едно око и тук - en.wikipedia.org/wiki/CarWings
CarWings is a vehicle telematics service offered by the Nissan Motor Company to drivers in Japan and United States.,[1] now, including Canada, Great Britain,[2] and most other countries where the LEAF is sold.
Може още да не е активна за България!
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- zlatanski2014
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 128
- Харесвания: 17
insideevs.com/nissan-announces-up-to-700...ng-your-leased-leaf/
И дали ще има почва в България.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Щеше да бъде полезна поне по отношение на зареждането.
Днес изтощих батерията до край и знаете ли какво изписа - 13 часа време за зареждане до 100 % !!!
Направо не мога да повярвам. Защо толкова много? И на зарядната станция на Гурко пак е така - за час зареждане пълни 12-14 км от пробега. Ужас!!! Как мога да забързам нещата поне малко? Навсякъде пише за 6-9 часа, никой не споменава повече от 12 !!!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
mumojem писа: Вземи от Пепи с амперата неговия кабел дето е Тип 1 към Тип 2, включи го в Тип 2 контакта на зарядната на Гурко и кажи какво показва да видим. От шукото на 2 кВт 24 кВт батерия си е 12 часа
Ами трябва да го пробваме това с Нио.. и на мен ми е интересно, дали неуспешния ми опит с тип 2 е заради колата, кабела или заради моментен проблем в станцията..
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
За един час ако се зарежда няма ли през компютъра на колата да установиш?
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.