Sidebar

17
Съб, Фев
0 Нови блога
×
Привет от форума на eCars.bg

Някои хора харесват, други все още не разбират, а трети не си падат по електромобилите. Теб какви електромобилни теми те вълнуват? Имаш ли вече електромобил, планираш ли да си купиш скоро, какъв точно търсиш? Вероятно ще намериш отговори във форума или пък можеш да помогнеш на някой съмишленик да открие такива. Айде, приятно ;)

× Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.

Topic-icon Моята Ампера

Преди 3 месеца 3 дни #3629 от svetlyo_74
Колега за 10 000 евра не можеш да вземеш Ампера до 50 000 км. и да е читава.
Карам Ампера внесена от Германия на 50 х.км и се върза 20 евра. тези по 10 са на много силометри и са биз ддс

поздрави

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни #3630 от iceniko
Здравейте отново!

Никой не е казал че е до 50 000 км. Също не съм казвал че е "за" 10к евро. Казах че "започват" от 10к евро.

До 13-14к евро има поне 10-15 бройки с около 160к км на тях. ДДС-то си го има, пише го в цената, на повечето обяви дори има без export tax.

Склонен съм да вярвам на реални факти:
suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?d...rice=10000&scopeId=C

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни #3631 от svetlyo_74
тези 15 бройки са по 13-14 евра,защото гаранцията вече нямат гаранция на батерията и ел - часта
Затова са евтини.
Ето ти фактите.
Иначе защо и аз да не си бях взел една евтинка на 200 000 км.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни - Преди 3 месеца 3 дни #3632 от iceniko
Гаранцията е до 8 години или 160 000км, което настъпи първо. Потвърдено е в този форум, както и неколкократно в други форуми.

Бързо търсене в гугъл го показва нагледно:
speakev.com/threads/network-q-and-ampera-8-year-warranty.19562/

п.с. но да, прави сте за гаранцията и съответно цената. ;)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни #3633 от svetlyo_74
Така е
поздрави

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни #3634 от Mario62
Има варианти да се дублира екрана на телефона на оригиналния дисплей и дори да се ползва тъчскрийна, но всичките са с вграждане на допълнително устройство. Аз само чакам да ми изтече гаранцията, за да имам право да пипам...
Бях събрал няколко сайта, но не са на този комп.
Тук имам само тези:
www.naviav.com/product/OPEL_Series/2015/1209/879.html

За съжаление холандците, които са купили най-много Амперки са не'кви честни и няма скоро да ги кракнат. Ако имаше достатъчно в русия да сме се уредили вече...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни #3635 от kovat
С тази джаджа малко ми е трудно да се сетя дали и как ще виждаш инфото от колата. Инак е интересно и бих се прежалил да я пробвам. ;)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни - Преди 3 месеца 3 дни #3636 от ivand911
Друг вариант е закупуване на Волт след 2014 , неговата навигация може да се обновява. Иначе няма много Ампери 2014 или 2015. Волта може да се внесе от САЩ.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 3 дни #3638 от Mario62
Може да се види всичко. Сигнала от колата към дисплея влиза в устройството, а то се свързва към дисплея. Има бутон на екрана който сменя сигнала от устройството ли да се показва или да пропуска директно този от колата. Но всичките са със стар андроид 4.4 и от сорта... Има още няколко устроиства освен тези двете. И това на NavInc е най-скъпото. Някой имаше за 200 - 300...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици - Преди 2 месеца 3 седмици #3652 от kovat
Здравейте ,
За Амперката си купих още един заряден кабел . Единия да си стои стационарен в къщи/оригиналния оранжев/ който зарежда с 10 ампера които са екстра за цяла нощ/колкото по-малко ампераж , толкова по-добре за батерията/, а другия който вкарва по 16 ампера/ ru.aliexpress.com/item/ELECTRIC-CAR-CHAR...16A/32789191510.html / ще стои в колата заедно с кабела тип1<->тип2 за заряд по пътищата на света ;) . Сега си поръчвам холдер за буксата към колата/ i.ebayimg.com/images/g/690AAOSwNSxVXqzZ/s-l1600.jpg по 10,99 долара / за кабела щото грозновато ми висне някак си кабела в гаража. Някой ако иска , да свирка да поръчваме повечко за да икономишем по долар-два . А и нема да се занимава с щуротии, направо ще му го пратя по куриер. Някой знае ли как да си гледаме зарядния ток по нета? Щото ако съм в колата с приложението My greenVolt и с ELM през блутута се вижда супер. Напрежение,ток,време до 80% ,време до 100% . Абе супер е , ама ако не съм до колата - йок.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици #3656 от kovat
А някой дали е успял да регистрира Амперката като електричка?
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици #3665 от earendil
Еха, честито!

Уви така е в БГ.. всичко е относително, вкл. и законите и наредбите :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 3 седмици #3667 от earendil
Между другото скоро ми се случи да спре да зарежда, както по принцип се случва ако нивото на охлаждащата течност на батерията е ниско.
Е.. видях, че е ниско.. долях 200 грама.. но не можах да изчистя грешката (принципно като се долее, трябва да се изчисти с тестер)..
Това е направено с презумпцията, че ако има загуба на течност, може да има теч в батерията, което да предизвика пожар. Затова допълването на течност в батерията се прави само в сервиз и то след проверка на охладителната система и батерията за течове.
Е.. с времето в практиката се е оказало, че неминуемо течността малко или много спада.. въпреки, че този кръг не е високо температурен.
Така или иначе и в Дженеръс не успяха да изчистят грешката. Провериха сензора за нивото, но той беше ОК. Накрая се е наложил ъпдейт на 4 компютърни модула, което ми струваше общо 180 лв.. След което изчистването на грешката за ниво е станало възможно.

Не, че е скъпо ама малко се накривих заради тия пари, защото според мен това е редно да е част от гаранцията на зареждащата система (тъй като колата просто не зарежда). Почнаха да философстват, че това били ъпдейти и нямало как да минат по гаранцията за ел. задвижване.. което било при проблем с батерия или ел. мотор и пр и пр.. и аз реших да не споря, въпреки, че не са прави.

Така или иначе на колата й няма нищо.. а ъпдейта просто зачисти някакъв бъг според мен.

Поздрави

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Време за създаване на страницата: 0.142 секунди
Създадено с Kunena форум