- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Model S - Tesla Motors
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
www.dnes.bg/technology/2014/08/19/zashto...-studena-voda.236099
След това Гейтс предаде щафетата на директора на Tesla Motors Илън Мъск
Очакваме да се залее и той
А ето го и него:
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
А, да, при качване на видео трябва да му зададеш в опциите ширина, иначе го пуска така тесничко,
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- petko_voyvoda
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 6
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- petko_voyvoda
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 6
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
petko_voyvoda писа: Ами то и аз съм от тия, които не гледат, но едни добри хора ми обърнаха внимание Иначе сериала го има в Замунда
Да ги поздравиш тези добри хора
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes
18650 168A 2200–3400 18.6 x 65.2 This cell type is used in many laptop computer batteries, the Tesla Roadster, Tesla Model S, and LED flashlights.
Явно 18650 Li-Ion елементите заместват навсякъде по-старите типове презареждащи се батерии. Добили са много широко приложение.
Тъкмо такива елементи ползват и в Телса. Както видяхме преди в едно видео, те ползват много на брой малки елементи, а не големи блокове.
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Karaivanov
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 67
- Харесвания: 13
Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Станция за смяна на батериите почва работа тестово между СФ и ЛА срещу съществуващ суперчарджър. Така ще преценят дали хората ще предпочетат да чакат на безплатния чарджър или да си платят за автоматична смяна на батерията за 3 мин. (в бъдеще за 90 сек.). Смяна на бетерията ще струва малко по-малко от пълен резервоар на премиум седан (в щатите това предполагам ще е около 25-30 долара?).
Като цяло мисля, че и двата метода имат своето място под слънцето. За ежедневни нужди човек си зарежда в къщи или на суперчарджър. Ако тръгне на дълъг път обаче и бърза, си плаща малко и си ползва теслата като нормален автомобил.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Абсолютно съм за да ги има и двата варианта и съм сигурен, че ще има достатъчно желаещи за платена подмяна на батерията. Зависи от премиум седана, но за колата като Audi A8 едно пълнене е по-скоро към $50-60. И толкова да е за подмяната на батерия, това е цената на бързината
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Не преставам да се изненадвам на посоката и темповете, с които се движи!
Важен е избора! Ако бързаш мяташ 50 кинта и продължаваш, ако не си на зор пиеш едно кафе и пак продължаваш.
Важното е колата да не те ограничава защото тогава има проблем ...
Само не знам как ще се реши проблема - моята батерия, според мен той е основния минус в подобни програми за смяна ...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Това ме подсети за Model S - не е единствената такава кола разбира се, но има хем електронно кръгче и стрелка - хем цифри по-средата - оставили са ни избор - да има и от двете!
Дори не зная как ми хрумна да добавя отговор Само ако много бързам в анкетата, но за моя изненада като питах жена ми веднага избра тази възможност, а от резултатите в анкетата досега се вижда, че това е масово предпочитаната опция.
Може и да изглежда скъпо примерно 80 лв да платиш за такава услуга, но е супер, че я пробват като опция и дано скоро има данни за интереса.
Казусът с моята батерия мисля имат за него някакви идеи - може да си я получиш на връщане или пък ще са различни тарифите, ако си я взимаш или не... не знам, ще видим.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- stasos
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 8
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
т.нар. early adopters - собственици на roadster, получават възможност за ъпгрейд: смяна на батерията. Новата е със същият размер, но с над 30% по-голяма плътност.
Общо 70 кВ, с потенциален пробег от до 400 мили, нещо което ще бъде демострирано в началото на годината (разбира се с ниска скорост).
Освновната новина за мен тук е друга - компания , която се грижи за клиентите си и им дава възможност за ъпгрейд на батерия (а не да ги кара да си купуват нови коли). Не мисля, че друг производител до сега го е правил.. Обикновено правилото е, да максимизират продажба на нови по-нови бройки
Някъде четох и спекулации, че в далечно бъдеще ще се предлагат подобни ъпгрейди дори и за модел Ес (когато се подобри химията на батериите значително). За сега това са по-скоро спекулации, но гледайки как Мъск променя всичко, не бих се очудили на това.
(Далеч, не очаквам подобна щедрост откъм ГМ за Ампера/Волт, въпреки, че новата им батерия вече има по-голям пробег. Те просто няма да направят софтуерното осигуряване, за да се сложи по-голяма батерия на стар автомобил дори да може да се купи.. .. аз бих си я сменил с по-голяма след 7-8 години ако има нужда и възможност.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Lamborghini Aventador 0-100 км/ч 2.9 сек
Обаче...
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Karaivanov
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 67
- Харесвания: 13
www.finn.no/finn/car/used/object?finnkod...PolePosition+-+click
Ехее те били много,а аз не знаех
www.finn.no/finn/car/used/result?enginef...WHEEL_DRIVE=2&sort=2
Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Норвежката приказка свършва след петролния балон
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- MaxZ
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 30
- Харесвания: 13
Впечатления:
- много лесно управление - свикнах с регенеративното спиране за 5 мин. Карането повечето време само с един педал е прекрасно
- ускорението - като на влакче или при излитане на самолет, само че без толкова шум . Няма смяна на предавки, надуване на турбо и т.н. съответно мигновенна реакция при натискане на педала.
- шум в купето - не е най-доброто обезшумяване, но без шум от двигател е доста приятно при по-висока скорост. Макар че в щатите май са им по-шумни пътищата. Но все пак при 80 mph беше комфортно.
- мултимедията и навигацията - нямат равни. Такава карта, особено пък на цял екран . Доста лесно се уцелват бутоните по екрана дори и в движение, но трябва всеки път да поглеждаш, на усет едва ли ще може да стане.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.