Sidebar

24
Пет, Ное
4 Нови блога
×
Привет от форума на eCars.bg

Някои хора харесват, други все още не разбират, а трети не си падат по електромобилите. Теб какви електромобилни теми те вълнуват? Имаш ли вече електромобил, планираш ли да си купиш скоро, какъв точно търсиш? Вероятно ще намериш отговори във форума или пък можеш да помогнеш на някой съмишленик да открие такива. Айде, приятно ;)

× В 'разгърнат вид', всичките електрически джаджи за зареждане би трябвало да наричаме зарядна инфраструктура.

Topic-icon Зарядна инфраструктура в Европа

Преди 2 месеца 1 седмица #3442 от dkraev
Понеже наскоро в другата тема обсъждахме ситуацията към Виена реших да отворя тази тема, за да може да си говорим тук по темата.

Та пътуването от София до Виена с новото 100D беше успешно, ако и малко по-бавно от очакваното. Реално тръгнах в 3:30 сутринта от София с 498 км пробег, чаках 1 час на Калотина, но без проблеми стигнах в 7:45 в Белград, където лесно намерих бързата зареждачка която се намира преди ИКЕА Белград, но в посока Белград-София. Стигнах при среден разход от 180-190 Wh/km с пробеж от още 140 км. За съжаление тук беше причината за забавянето, защото моя Шадемо адаптор не поиска да се разбере със станцията и при комуникацията потичаше малко ток и даваше грешка със съобщение да се откачи зареждачката от колата. Дори при доброто желание на сърбина, с който пробвахем 5-6 пъти да рестартираме процеса остана единствено опцията да зареждам 5-6 часа на Тип 2. Така и направих, но слезнах в центъра на Белград в един гараж, за да мога поне да се разходя и пия кафе.

После продължих с 390 км пробег към Будапеща, където обаче на границата загубих още час покрай гастарбайтерите, и стигнах към 21:30 на летището, където на АББ Терра станция заредих безпроблемно. Такава подобна станция беше бях ползвал с моя шадемо адаптор вече в София и действаше безотказно. Тази в Белград беше някаква друга и може това да обяснява случая. Може и самия адаптор /от новото поколение/ да е претенциозен, не зная. След час и половина зареждане към 00:30 ч. стигнах безпроблемно до Виена.

Заключението ми е изцяло положително. Убедих се, че колата при спокойно каране /около 110 км. и без много изкачвания/ може да мине и 650-700 км. без проблем. Дано в Сърбия се появят алтернативи с шадемо, които съвсем да направят пътуването лесно и бързо.

При въпроси съм на линия.

ПС: Във Виена един сърбин ми каза, че суперчарджъра в Загреб работи от миналия петък. Очаквам и официално потвърждение.
Следните потребители изказаха благодарности: firesword

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3443 от cokey
Тази нощ и аз не можах да заредя на CHAdeMO-то до Белград. Станцията пробваше дълго време и след това даваше грешка че не можела да провери Insulation...

Поспах в ИКЕА :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3444 от mumojem

cokey писа: Тази нощ и аз не можах да заредя на CHAdeMO-то до Белград. Станцията пробваше дълго време и след това даваше грешка че не можела да провери Insulation...

Поспах в ИКЕА :D


Ще (си) каже човек, че и в хотелиерския бизнес са занавлезли :lol:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3445 от cokey
Ми не им се получава. През нощта паркингът свети свети като ден и отварят в 10:00, съответно тоалетната е в гората отсреща :)

Не е оферта. В Белград да се зарежда е по-добре, ама не ми се връщаше

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3446 от mumojem
Ето, знаех си, че няма да влязат в Airbnb :lol:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3447 от dkraev
Някой знае ли на кой производител са тези станции в Сърбия? Не е АББ, ами? Дано ги оправят, че така много кофти с тези няколко часа.

Най-близкото бързо зареждане, което аз успях да намеря е на сърбо-хърватската граница при Батровци, но не е реална алтернатива.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица - Преди 2 месеца 1 седмица #3448 от cokey

dkraev писа: Някой знае ли на кой производител са тези станции в Сърбия? Не е АББ, ами? Дано ги оправят, че така много кофти с тези няколко часа.


Circontrol

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3449 от dkraev
Тук , а и на други места, пише, че Тесла-адапторът имал проблеми с тези станции, ама знаеш ли. В Австрия ми казаха, че новата версия на адаптора /със сива дръжка/ е по-претенциозна, от старата, която била изцяло черна. От друга страна май доста от вас са ползвали станцията в Белград преди, така че изглежда по-скоро е технически проблем.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3456 от cokey
Писаха ми лично съобщение в PlugShare, относно CHAdeMO станцията до Белград. Изглежда са я сменили. Някой ако минава скоро, може да провери, дано да работи вече.

Dear Mladen,

We change the charger and fix the problem. Please be so kind if you will have time to try charge ones again and send us a feedback also a picture.

Best regards
PisaEK
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3460 от PETROV
Откриват магистралата от Калотина до Пирот

m.btvnovinite.bg/article/svetut/utre-pus...nicata-do-pirot.html

Надявам се, това да означава, че и обещаната БЪРЗА зареждачка при Димитровград ще е монтирана?
И ако тази преди Белград работи - може да се пътува без спане около някой щепсел.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3461 от cokey
Ми аз предлагам да се хванем един ден да отидем на сръбска скара у Димитровград, хем да видим има ли я тая бързата или не, аджеба =)

Тъкмо може и някой друг контакт да открием, за случаите когато някой вече е заел бързата. Защото и това ще започне да се случва...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица - Преди 2 месеца 5 дни #3466 от PETROV
dkraev спомена, че в разговор човек от Тесла - Виена е казал, че SuC при Гьор-Унгария е почти готов. Това доста ме изненада, защото според supercharge.info в Унгария нищо не се случва??? За разлика от Хърватска.
Но днес гледах сайта на Тесла със SuC в проект и погледнах Унгария. И..иии за SuC при Гьор пише срок края на 2017! /другия Nagykanizsa-Hungary- opening by end of 2018./
Митко прав си! До месец два ще има SuC при Гьор.
А случайно се сдобих и със снимка на SuC преди Загреб - Дуго село. Готов е! Чака пускане. Скоро?
Опитвам да я кача, но ...



Стана!
Прикачени файлове:
Следните потребители изказаха благодарности: mumojem

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #3467 от mumojem
Хехе, като не е преасфалтирано и седят следите от настоящите ни (мазни) набези по асфалта :lol:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 5 дни #3469 от PETROV
Още една снимка.



6 x 135 kW на n-ската зарядна станция в Хърватска. Не е лошо.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 4 дни #3474 от dkraev
Дайте наистина да се разберем да отидем на една скара до Димитровград и да видим нещата реално. Наистина, извън вече трябва винаги да има и един план Б когато стациите са заети, защото това ще е по-честият случай.

Буквално днес първият суперчарджър в Унгария при Sórmas /Будапеща-Загреб/ получи разрешително. Този в Gyór трябва да дойде също скоро според Тесла. Казаха ми във Виена също, че Загреб буквално в рамките на дни трябва да бъди пуснат. При Славонски Брод май нещата ще станат късна есен.
Следните потребители изказаха благодарности: cokey, PETROV

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 4 дни #3475 от mumojem
Той Славонски брод мисля е доста важен реално. Не че другите не са. За Димитровград - ще обсъдим с какво можем да съдействаме (зареждачки иначе казано).

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 4 дни #3476 от eltosho
П.С.

Тесла наскоро си ъпдейтнаха картата със локациите. линк

Появиха се много бъдещи суперчарджъри със надпис "Target opening by end of 2018" на тях.
Лошото е, че нито на българския, нито на сръбските са сложили "end of 2018" :-(
Предполагам, че преди да пуснат Модел 3 за Европа (след година) въобще няма да сме им приоритет.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 4 дни - Преди 2 месеца 4 дни #3477 от cokey
Суперчарджърът в Sormás, Hungary днес беше обявен в статус PERMIT. Обикновено към 3 месеца след разрешението вече са готови...

Edit: а, сега видях че @dkraev го е писал това по-горе, sorry за повтарянето

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 4 дни #3478 от PETROV
А за него /SC Sormas/ сайта на Тесла дава срок края на 2018???
На @dkraev от Виена казват, че е готов.
А в supercharge.info въобще не се появи като строителство. Направо днес "чака разрешение за ползване" .

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 4 дни #3479 от dkraev
Тесла са смесица между стартъп и комунистическо предприятие - едната ръка често не знае какво прави другата, а пък търсенето им позволява да си подбират пазарите. Днес шефър на магазина във Виена ми потвърди, че за тях Йордания и Дубай са пазари, но Източна Европа - още не. От тази гледна точка е разбираемо, че Сърбия и България /за разлика от Унгария и Хърватска - където почиват мн австрийци с Тесли например/ са далеч назад в ранкинга. Като ги слушам, а и гледам на сайта, не очаквам в Сърбия и България суперчарджър преди началото на 2019 г.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Време за създаване на страницата: 0.402 секунди
Създадено с Kunena форум