×
Място за всякакви Tesla Model S теми, коментари и мнения.
Решен проблем с 220V зарядно на Tesla Model S
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
По-малко
Още
Преди 8 години 8 месеца - Преди 8 години 8 месеца #2238
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Решен проблем с 220V зарядно на Tesla Model S е пусната от mumojem
Днес имах възможност да помогна за зареждане на един нов бял лебед - Model S 90D с проблем в зарядното.
Имам предвид Mobile Connector зарядното за 220V.
При опит да я заредят с включване в няколко различни контакта в един гаража, дава грешка. Проблемът е, че мига три пъти червено контролерът, което означава проблем в контактора.
Затова – проба на разпределителните кутии в подземния паркинг на България МОЛ и резултат – колата си зарежда перфектно и на 220V, и от червения трифазен контакт (16А, 11 кВт).
Предполагах, че в нещо в електро системата на гаража не е наред, може да е бил с двужилно окабеляване, и явно е така. Но кабелът за зареждане на колата с контролната кутия си бачка идеално.
Честито на новия собственик, хем че е малко странна случка с регистрирана в София Model S, който ще се кара в Италия
Жалко че бързах да карам сина на училище и в бързината не се сетих да направя снимка, а бяхме с туизето и щеше да стане гот. Другия път
Имам предвид Mobile Connector зарядното за 220V.
При опит да я заредят с включване в няколко различни контакта в един гаража, дава грешка. Проблемът е, че мига три пъти червено контролерът, което означава проблем в контактора.
Затова – проба на разпределителните кутии в подземния паркинг на България МОЛ и резултат – колата си зарежда перфектно и на 220V, и от червения трифазен контакт (16А, 11 кВт).
Предполагах, че в нещо в електро системата на гаража не е наред, може да е бил с двужилно окабеляване, и явно е така. Но кабелът за зареждане на колата с контролната кутия си бачка идеално.
Честито на новия собственик, хем че е малко странна случка с регистрирана в София Model S, който ще се кара в Италия
Жалко че бързах да карам сина на училище и в бързината не се сетих да направя снимка, а бяхме с туизето и щеше да стане гот. Другия път
Чисто и просто – КарамЕЛ
Последна промяна: Преди 8 години 8 месеца от mumojem.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
По-малко
Още
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Преди 8 години 8 месеца #2239
от cokey
Отговор от cokey по тема Решен проблем с 220V зарядно на Tesla Model S
А какво се оказа всъщност - разбра ли се точно какъв е проблема в гаража?
Аз тепърва ще си прекарвам трифазен в паркинга и ми е интересно ако има особености които трябва да се спазват.
Аз тепърва ще си прекарвам трифазен в паркинга и ми е интересно ако има особености които трябва да се спазват.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 8 години 8 месеца - Преди 8 години 8 месеца #2240
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Решен проблем с 220V зарядно на Tesla Model S
Нямат идея хората какъв им е проблемът в гаража, а аз си оставам на първоначалното мнение, че може да е с двужилно окабеляване веригата.
Заземяването е задължително, трявва си трижилен кабел до контактите. Виждал съм го неведнъж - контролната електроника на зарядния кабел тества връзката и като не й хареса не позволява връзка със зарядното на електромобила. А нехаресването е заради липса на (добро) заземяване или недостатъчно напрежение.
Трифазен щом ще прекарваш - нека да е с петжилен кабел, да не е с 4 жила. Тип 2 връзката е с пет силови пина – за трите фази, нула и земя (и два комуникационни пина). Препоръчвам 5х6мм2 кабел - такъв е и за самите електромобили - за 22 кВт зареждане. Може и една идея нагоре, но зависи от бюджета, че 5х6 е към мин. 8 лв/метър.
Добре е да е 3х63А главният прекъсвач, не по-малко, освен ако не планираш макс. мощност 11 кВт.
Ако се сетя друго ще добавям.
Заземяването е задължително, трявва си трижилен кабел до контактите. Виждал съм го неведнъж - контролната електроника на зарядния кабел тества връзката и като не й хареса не позволява връзка със зарядното на електромобила. А нехаресването е заради липса на (добро) заземяване или недостатъчно напрежение.
Трифазен щом ще прекарваш - нека да е с петжилен кабел, да не е с 4 жила. Тип 2 връзката е с пет силови пина – за трите фази, нула и земя (и два комуникационни пина). Препоръчвам 5х6мм2 кабел - такъв е и за самите електромобили - за 22 кВт зареждане. Може и една идея нагоре, но зависи от бюджета, че 5х6 е към мин. 8 лв/метър.
Добре е да е 3х63А главният прекъсвач, не по-малко, освен ако не планираш макс. мощност 11 кВт.
Ако се сетя друго ще добавям.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Последна промяна: Преди 8 години 8 месеца от mumojem.
Харесано от: cokey
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
По-малко
Още
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Преди 8 години 8 месеца #2241
от cokey
Отговор от cokey по тема Решен проблем с 220V зарядно на Tesla Model S
Полезно, благодаря.
Първо с ЧЕЗ трябва да се оправя. Трифазен на 32А да искам мисля. Това прави 22kW.
Първо с ЧЕЗ трябва да се оправя. Трифазен на 32А да искам мисля. Това прави 22kW.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 8 години 8 месеца #2242
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Решен проблем с 220V зарядно на Tesla Model S
Мда, 32А трифазно от ЧЕЗ - и темата е много важна, че тепърва ще има много хора и фирми да минават през тази процедура.
Ценно е да споделиш процеса, като го преминеш - ще е специфично за различните случаи и е добре да трупаме инфо.
Ценно е да споделиш процеса, като го преминеш - ще е специфично за различните случаи и е добре да трупаме инфо.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.