Model S - Tesla Motors
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско - сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите - с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.
Това известен брой пъти го обсъждаме с различни хора в Tesla, но те просто не работят така – като решат, ще дойдат и ще го направят салона и евентуално сервизен център. Досега не зная да са дали права на някого и от България, както и от много други страни са ми казвали, че имат много подобни питания. Затова отдавна съм се отказал да коментирам с тях – просто популяризирам електромобилите, за да станат интересни и от там то ще си дойде . Такова ми е разбирането за нещата сега .
Много ще е гот обаче някак да успееш с нещо в тая посока, ще съм адски щастлив!
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: Този твой коментар ме натъжи . Ако трябва да чакаме Тесла да прояви интерес към малка и бедна държава като нас, то това означава 10 - 15 години поне.
Не бре човек - повече от ентусиазиран съм и просто казвам, че това сме го пробвали нееднократно - затова ти казвам, че действам по друг начин (както мога с популяризиране), защото не е това начина - те си имат маркетинг модел и той е да си действат сами, не с дилъри и представители. Това имам предвид - ние до Мюнхен отидохме само и само да се качим в това чудо, какво остава да искаме да дойде тук - искаме не ами отгоре.
Насреща съм за обединяване на усилия, но засега съм спрял да им досаждам с предложения - още първия път като бях в Мюнхен преди 2 години (още нямаше Model S) в салона ми казаха - "Като видим, че има достатъчно интерес (разбирай покупки) от дадена държава, обмисляме позициониране там".
Ето какво написах преди време по този въпрос:
www.ecars.bg/polezno-efektivno/item/3528...la-motors-v-bulgaria
Каквото може заедно - винаги насреща!
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: Този твой коментар ме натъжи . Ако трябва да чакаме Тесла да прояви интерес към малка и бедна държава като нас, то това означава 10 - 15 години поне.
За малка съм съгласен, бедна бих го пропуснал .
А те са обърнали внимание - преди година един румънец интервюира Мъск, който тогава каза, че със сигурност ще дойдат в България и Румъния. Малката подробност е в думите "в дългосрочен план", което като следя как се развиват нещата по го виждам покрай Model E да стане през 2016-та (А дано!). Че виж има Supercharger картата - планът до края на 2014 не включва Източна Европа. Много са усилията, уважавам им ги невероятно и мисля, че просто не става толкова бързо колкото всички искаме.
Да сме колкото се може по-активни обаче - тук сме на едно мнение с теб!
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: Ясно! Ами тогава да работим дружно за популяризиране на електромобилите в БГ. Като начало ще споделям постоянно впечатления от Туизи-то в неговата част от форума. Колкото до Тесла започвам подготовка за покупка - калкулации, проучване и намиране на отговор по всички въпроси, финансиране и т.н. Очаквайте подробности !
А, това е приказка вече - с тази идея сме ги създали сайтовете от 2009-та насам - супер е да се обединяват сили. Благодаря ти и - каквито идеи и проекти имаш, свиркай да бутаме машината
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivanjordanov78
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 0
nio писа: Ясно! Ами тогава да работим дружно за популяризиране на електромобилите в БГ. Като начало ще споделям постоянно впечатления от Туизи-то в неговата част от форума. Колкото до Тесла започвам подготовка за покупка - калкулации, проучване и намиране на отговор по всички въпроси, финансиране и т.н. Очаквайте подробности !
На мен също ще ми е интересна частта с финансирането Ще следя
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
от финансиране и аз се интересувам, ако ме финансирате сменям хАйксама с Тесла одмаivanjordanov78 писа:
nio писа: Ясно! Ами тогава да работим дружно за популяризиране на електромобилите в БГ. Като начало ще споделям постоянно впечатления от Туизи-то в неговата част от форума. Колкото до Тесла започвам подготовка за покупка - калкулации, проучване и намиране на отговор по всички въпроси, финансиране и т.н. Очаквайте подробности !
На мен също ще ми е интересна частта с финансирането Ще следя
@ nio
популяризирането чрез личен пример е най-работещия механизъм според мен,
разказвай на приятелите си, показвай им сайта, като те пита някой случаен нещо за колата,
отдели му време ако можеш, за повечето хора територията е силно непозната ...
сигурно и сам си се сетил за тия неща и най-вероятно го правиш ама да си кажа
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivanjordanov78
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 0
Ако нещо е достъпно всички ще се интересуват. Още повече че сме малък пазар и всичко се разчува бързо.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Поръчват фирма в БГ бая стока от Китай но получават все пак мейл в следния дух:
- Ама все пак защо поръчвате толкова малко
- Ами тук пазарът е малък, само 7 милиона сме
- Ами опитайте и в други градове ....
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- eltransbg
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
Още от Gas 2:
gas2.org/2014/02/15/tesla-is-invincible-...M-gas2+%28Gas+2.0%29
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Между другото взехме решение - купуваме Модел S. Като начало трябва да продам Инфинити-то. Лизинга е уточнен, застраховката също. До края на месеца ще преведа капаро, за да я пуснат за производство.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: Това малко ме изненадва. Поне да се беше счупила задната броня.
Между другото взехме решение - купуваме Модел S. Като начало трябва да продам Инфинити-то. Лизинга е уточнен, застраховката също. До края на месеца ще преведа капаро, за да я пуснат за производство.
Чудесно, честито, пожелания всичко да мине по план и да сте много щастливи с електромобила ). Ако е удобно ще споделиш ли коя лизингова се съгласи да финансира сделката, като и за застрахователя.
Всъщност в последния ти коментар в Туизи темата споменаваш, че и за Тесла лизинга важи, но това означава ли, че лизинг в Германия сте си уредили за Model S или в България?
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит - сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Riko
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 25
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Riko
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 25
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: .... Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария.... Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.
Добре си проучил нещата и благодаря за инфото. Само това с Швейцария ме озадачава. Очаквах частите да се изписват от Германия или Австрия (в Мюнхен бяхме в сервиза и останах с впечатление, че от там и части ще могат да се изписват).
В началото беше $5,000 депозита, после го намалиха, дори мисля че беше €2,500 за Европа и сега вече 2к.
Поглеждам от време на време офертите по mobile.de - намира се по някой и друг Model S, вече въпросът е дали наистина са налични, а пък и повечето са над 100 бона...
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Колкото до варианта от Америка не познавам никого от там, с документите е по-сложно, плаща се мито 10%, ДДС също, а и доставката с контейнер до Хамбург е около 10 хиляди долара. Като теглиш чертата става почти същото според мен. А и си мисля че когато е купена от дилър от Европа може да се обърнеш към него конкретно в случай на проблем. Според мен има значение кой е прибрал печалбата от сделката.
В момента имам друг проблем. Съпругата ми видя модел Х и много го хареса. Иска да вземем него. На мен обаче не ми се чака година, година и нещо. Сега писах на дилъра дали ако вземем модел С сега, после може да го сменим с модел Х.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.