IONIQ вече е самостоятелна марка. На старта сме с IONIQ 5 и петичката ни е позната сигнатура от друга марка/серия като при Hyundai седи съвсем семпличко, без никакви други цифрови добавки. Малка буквоигра със 5ареждането в заглавието и вече се пускаме към първите впечатления от засечките по станциите (в германско).

Рециклирането на електромобилните батерии от време на време се превръща в гореща тема и често се стига до спорове за това колко ефективен е процесът и как точно се процедира.

Това започна странно. Отначало нещата се замъглиха, после започнаха да се проясняват.

Почти обедно време е и семейно се плъзваме в нов Volkswagen ID.3 за малка винена ваканция, даже съвпадаща с Трифон.

Изминалата година даде сериозен тласък на електрическата мобилност в Европа и по данни на Schmidt Automotive Research за първи път на стария континент са регистрирани повече електрифицирани коли отколкото в Китай.

Коледа си е за коледни работи. Времето за този блог обаче дойде сега. ID.3 карахме още в началото на декември, малко след като е пуснат последния блог тогава, до този – чак 3 седмици по-късно. Всичкото щуране около зарядните станции сякаш ни взима и последните силици и ха да стигнем до блога и остава за утре. И за утре. И за другиден...

Най-нови теми от форума