Петък, 20 Май 2011 11:00

Бързо зарядно за аварийни случаи от Club Assist

От
Club Assist мобилно зарядно за електромобили

Club Assist, доставчик на електрически коли на клубове по цял свят, обяви пускането на своя мобилен Electric Vehicle Supply Equipment (EVSE) продукт, мобилна система за бързо зареждане на електромобили.

В близко бъдеще закъсалите шофьори на електромобили ще могат да зареждат бързо своите коли на пътя, което ще им позволява да стигат до места, на които могат да презаредят до горе. Мобилното EVSE устройство ще бъде пуснато в продажба първо в САЩ, Канада и Австралия в следващите месеци.

Приоритетът на Club Assist е да се фокусира върху развитие на технология за аварийно зареждане на останали без енергия на пътя електромобили. Стюарт Дейвис, президент и изпълнителен директор на Club Assist казва, че вижда услугата като разширение на основната си дейност – доставка на батерии за замяна при авария на членове на клуба. През 2010 г., Club Assist е доставил над 2.2 милиона батерии на аварирали коли чрез клубове в Северна Америка, Европа и Азия...

Бъдещето е в електромобилите.

Според доклад на Университета в Бъркли, Калифорния, електро колите ще представляват 63% от продажбите на нови леки коли до 2030 г. "При електрическите коли изчерпването на заряда е като свършване на горивото при конвенционалните. Нашето 'мобилно зарядно' осигурява спокойствие при шофиране и аварийни ситуации на пътя, дори с електромобил", продължава Дейвис. "Club Assist разполага с посветен екип, който работи в направлението на електрическите коли, осигурявайки повече ползи на нашите клиенти. Гордеем се като водещ доставчик на знания и продукти, като нашия мобилен EVSE."

EVSE производителност

'Мобилното зарядно' може да генерира достатъчно заряд за задвижването на електромобил в продължение на десетина километра. Устройството ще бъде достъпно за собствениците на електрически коли чрез партньорството на Club Assist с авто клубове и организации и ще им осигурява ценна помощ в аварийни ситуации.

"Когато някой остане без гориво ние не отиваме да заредим колата му с гориво до горе," възкликва Дейвис. "Зареждаме колкото за стигане до следващата бензиностанция. Същото ще бъде и с електромобилите. Да речем, че ви трябва заряд за още 5-10 километра. Ние ще ви заредим с достатъчно електроенергия, за да стигнете до място, на която може да заредите повече и бързо". Дейвис казва още, че трикът при мобилното зареждане е способността за бързо и сигурно зареждане с помощта на специално оборудване за бързо зареждане, пригодено за тежки пътни условия.

Технологията на EVSE

Портативният Club Assist EVSE осигурява до 5.5 кВ енергия, а зареждането се очаква да става за около 20 до 30 минути. За разлика от Ниво 1 зареждане, което работи на 120 волта, Ниво 2 зареждането става при 208-240 волта. За да е в крак с времето, Club Assist разработва по-добри зарядни станции или електро колонки, за допълнително скъсяване на времената за зареждане — до под 10 минути! CHAdeMO протоколът ("CHArge de MOve" или зареждане за движение) ще бъде използван заедно с DC/DC връзка и литиево-йонни батери за по-екологично чисто зарядно устройство.

Club Assist има база данни за зареждане на електромобили. Наскоро, базираната в Австралия компания инсталира първата бърза зарядна станция в страната, в Mitsubishi Motors Australia Limited (MMAL) централата в Аделаида, където тя се използва за зареждане на авто парка от Mitsubishi i-MiEV електромобили и клиентски коли. Следващата станция на Club Assist вероятно ще бъде инсталирана в Сидни. Club Assist е в преговори за инсталиране и на трета станция в Брисбейн за RACQ.

Основана през 1991, Club Assist Pty Ltd е най-големият доставчик на мобилен доставчик на батерии за замяна в света. Club Assist специализира в доставка, складиране, разпространение и монтаж на авто батерии, авто стъкла, алтернатори и статери за авто клубове и техните членове по цял свят. Club Assist е партньор на над 70 авто клуба глобално и разполага с персонал от над 6,000 служители и сервизни работници.

[Източник: Evwind; Clubassist]

Прочетено 820 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 21:56
Мартин Хаджистойков

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.