Електромобили (1015)

Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!

Gigaom интервю с представители на Tesla и Coda

Възможно ли е независими производители на електромонили да се съревновават с големи компании като Nissan и Chevy, които се насочват кьм електрическите коли? Този въпрос беше в центъра на обсъждането в експертната група по време на Green:Net конференцията на GigaOM, в която участваха и мениджъра Жером Гийен от Tesla и вицепрезидентът на Coda Automotive, Крис Полсън. Техният отговор? "С премахването на старите начини за правене на бизнес. Да бъдеш независим ти дава възможност да не си предубеден", коментира Гийен. Полсън потвърди това мнение, като каза, че една малка, независима компания, не трябва да следва старите начини, по които хората са правили коли в миналото, като така ще може да взема по-добри решения, по-бързо. "Ние нямаме комисии", шегува се Полсън.

SsangYong KEV2 концепт

SsangYong очерта за пореден път своята бъдеща стратегия за електрически коли, разкривайки Ssangyong KEV2 Concept електромобил по време на автощоуто в Сеул 2011.

SsangYong KEV2 е изцяло електрически SUV, базиран на наскоро показания Korando, комбиниращ специалния SUV дизайн на SsangYong и бъдещата идентичност на електрическите SUV.

Зареждане на покрит със сняг Chevrolet Volt

След известно забяване, Nissan очевидно вече планира да предложи пакет за студено време за своя електрически LEAF, с решение подобно на избраното за Chevy Volt на проблема с намаляващия пробег при включено отопление.

Електрически скутери и мотори

Pike Research отново публикува доклад свързан с електрически превозни средства и този път той показва, че броят на хората, използващи електрически мотори и скутери ще нарасне от 17 милиона до 138 милиона до 2017, което представлява 8 пъти покачване на сегашното количество. Този тип превозни средства вече е популярен в Китай и в други азиатски страни, където населението използва повече двуколесни.

Nissan Leaf NISMO RC на автошоуто в Ню Йорк

Днес очевидно денят минава под знака на Nissan Leaf, името, което седи на задния панел и на спорния Nismo RC, точно под нагласящото се задно крило. Задвижването на електрическия спортист и както подобава на определението му 100% електрическо, без вредни емисии и захранвано с помощта на съвременна литиево-йонна батерия, точно както и при достъпния масов вариант на електромобила на Nissan.