Електромобили (1015)
Това е архив на предишната ни категория Електромобили – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
![Mitsubishi i-MiEV ще се зарежда и на 16 допълнителни зарядни станции, поставени от Hertz](/images/stories/ev/2010-mitsubishi-i-miev-front-angle-picture.jpg)
Лидерът в рент-а-кар сектора Hertz, добави поредните два електромобила към предлаганите под наем коли в Лондон. Те са Mitsubishi-i MiEV, а намерението на рент-компанията е за разрастване на тази бройка до края на годината.
![Audi A3 e-tron concept дебютира в Шанхай Audi A3 e-tron concept дебютира в Шанхай](/images/stories/ev/audi-a3-etron-concept-shanghai-1.jpg)
Audi показа поредния e-tron концепт покрай новото си Q3 и ако в него липсва до известна степен мощ, това се компенсира с ефективност, икономия на гориво... и тегло.
Сглобено в България електрическо колело – актуално и евтино!
От Маргарита Николова![Електрически велосипед от Scoot.bg Електрически велосипед от Scoot.bg](/images/stories/ev/bulgarsko-elektrichesko-kolelo.jpg)
Световната тенденция за развитие на електрическите коли роди идеята за еко придвижване и на 2 колела. Те ще се разпространят по-бързо от електромобилите и oт Scoot.bg казват, че 2011 година е определена за СТАРТ на електрическите колела.
BMW ActiveE получи цена и ще се продава от есента в САЩ
От Мартин Хаджистойков![Електрическо BMW ActiveE Електрическо BMW ActiveE](/images/stories/ev/bmw-active-e-elektromobil.jpg)
Дългоочакваното допълнение на BMW към доста успешната Mini-E тест програма, BMW ActiveE изцяло електрическо купе от 1-серия, е естествената еволюция на бавния, но стабилен прогрес на компанията към старта на карбоновото i3 (известно като MegaCity EV) през 2013, за което eCars.bg вече писа наскоро.
Nissan изкарва Nismo Leaf RC на автошоуто в Ню Йорк
От Мартин Хаджистойков![](/images/stories/ev/nissan-leaf-nismo-rc.jpg)
Това e Nissan LEAF Nismo RC, състезателен вариант на електрическия Nissan LEAF, който (Nismo RC) ще бъде показан на автошоуто Ню Йорк 2001.
Nissan LEAF Nismo RC (съкратено от Racing Competition) e със 17 см по-широк и 35 см по-нисък от заводския Nissan LEAF. Клиренсът е сведен до 6 см, в сравнение с 16 см за стандартния LEAF и с тегло от 938 кг, състезателната кола тежи с около 40% по-малко от обикновената.