В Европа доминиращият стандарт за бързо зареждане вече е Combined Charging System (CCS 2), но първият бърз DC стандарт, отпреди повече от 10 години, беше японският CHAdeMO. С годините CHAdeMO асоциацията не изостави проекта заради новата силна конкуренция, а точно обратното – продължава да го развива, защото този стандарт доминира в Китай и Япония (и в огромна степен в световен мащаб).

MAHLE е един от старите доставчици на компоненти за двигатели с вътрешно горене за авто индустрията. Но компанията вече е навлязла и в електрическата мобилност и продължава с нов център за тестове и симулации на електромобилни батерии.

Един поглед назад показва колко брутално скъпи са били батериите през 2010 г. Сегашните цени и технологии са резултат от значителни оптимизации само за този малък период от време, но се базират на солидно количество разработки и новаторски технически решения от миналото.

Съвсем скоро предстои TomTom да актуализира списъка със зарядни станции и данните за тях. Данните идват от eCars, по договора между двете компании, и ще бъдат вграждани директно в навигациите на електромобилите. Това важи за автопроизводителите, с които TomTom работи.

Подкатегории

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения