Samsung SDI представи нови батерии за електромобили позволяващи над 600км пробег

Компоненти

В този блог: Samsung SDI представи няколко нови продукта свързани с електромобилите на изложението във Франкфурт тази седмица.

В началото на годината Samsung представи своите собствени "2170" батерийни клетки, с които компанията заяви намерения да се конкурира с Tesla/Panasonic.

На автомобилното изложение във Франкфурт (IAA Cars 2017) тази седмица поделението на Samsung за батерии - Samsung SDI, демонстрира нов "мултифункционален батериен пакет", който позволява по-голям обхват на електрическите автомобили.

Повечето установени производители на електромобили, като Nissan с LEAF или дори GM с по-новия Chevy Bolt EV, използват големи призматични клетки, за да изградят своите батерии за електрически автомобили. Tesla пък провокира различен подход, използвайки хиляди отделни по-малки цилиндрични литиево-йонни батерийни клетки във всяка опаковка.

Според Samsung SDI техният нов батериен пакет състоящ се от 20 модула в премиум автомобил може да позволи пробег между 600 и 700км.

Многофункционалният батериен пакет на Samsung SDI определено привлече доста внимание по време на изложението до момента и въпреки, че технологията не е нова или революционна, може би именно Samsung ще са тези, които ще успеят да я направят икономически атрактивни и да я пуснат на пазара?

Използвайки такъв батериен пакет всеки ще може да променя броя на модулите според нуждите и желанията си. Така например, ако не пътуваш често на дълги разстояния и имаш нужда от по-малка градска кола, може да използваш само 10 модула, които ще ти стигат за около 300км пробег или просто да добавиш още няколко, ако смяташ да пътуваш на по-дълги разстояния.

Този пакет се очаква да привлече вниманието на производителите на автомобили, тъй като те ще могат да проектират електромобилите си така, че пробегът им да варира в зависимост от това колко модула от един пакет са инсталирани.

Приложението на тази технология вероятно не е толкова лесно колкото изглежда на пръв поглед, защото автопроизводителите ще трябва да променят конструкцията на автомобилите си, за да могат да я използват, но от друга страна технологията очевидно предлага флексибилност, от която могат да се възползват.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения