В този блог: С инициативността на Община Петрич регионът се сдоби с три нови зарядни станции за електромобили.

Отправяме поздравления към общината за взетото решение да изгради зарядна инфраструктура за електромобили с цел стимулиране на еко туризма в региона, както и за бързата реакция, много добрата техническа подготовка и съдействие за изграждане на трасетата, в резултат на което монтажът на зарядните станции беше изключително улеснен.

Електро минито използва технологии от BMW i3, но клетките в батерията не са от LG Chem, а от китайския производител CATL.

Нетипично за установен автопроизводител, виждаме чисто електромобилно решение в иначе конвенционален модел - отпред MINI Cooper SE е гладък и няма имитация на радиаторна решетка с ненужни отвори. Така изглеждаше концептуалният вариант на модела и е добре да видим, че визията е запазена.

Докато в Германия държавата и бизнесът продължават да обсъждат въпроса и все още не са предприети активни действия, поредна азиатска компания идва в Европа, за да произвежда батерийни клетки за електромобили.

Докато немците се занимават с това да говорят за милиарди инвестиции и да ни показват картинки на коли, които никога няма да видят бял свят, китайците продължават да взимат все по-голям дял от електромобилния пазар.

Не са много новите електромобили с подобен дизайн, които стигат до серийно производство, но шведската стартъп компания Uniti някак успя да стигне до този момент.