Китайското министерство на промишлеността публикува серия документи с насоки за създаване на съоръжения за рециклиране на електромобилни батерии.

В духа на неведнъж коментираната в eCars тема, че не всичко е батерии, а трябва да се работи по подобряване на всички системи, на пазара излиза нов компонент, комбиниращ функциите на няколко други.

Обикновено, ако чуеш Webasto вероятно се сещаш за печка за кола. Но компанията има широко производствено портфолио, което се разширява все повече с навлизане в сферата на електрическата мобилност.

Докато в Германия държавата и бизнесът продължават да обсъждат въпроса и все още не са предприети активни действия, поредна азиатска компания идва в Европа, за да произвежда батерийни клетки за електромобили.

Беше логично да видим Panasonic да се включва в пазара за домашни и офис (общо казано стационарни) батерии, след като се оформи като водещ играч при електромобилните заради съвместната работа с Tesla.

Още блогове ...

elektromobili-2020
ignor-tv.jpg
welcome-ecars.jpg

Най-нови теми от форума