В този блог: Още през 2014 г. Tesla отваря първа станция за бърза смяна на батерии в САЩ.

Този път не е туийт, а прихващане на думи – според Automotive News, Елон Мъск е казал, че "в следващите два месеца Tesla планира да открие първата станция за смяна на батерии между Лос Анджелис и Сан Франциско." Това променя много нещата – "зареждането" на Model S ще става само за минута и половина...

В този блог: Научен екип е разработил батерии, които могат да се зареждат супер бързо и да са до 2 години на пазара.

По този повод ни идват наум думите "Това променя всичко" и обикновено сме много избирателни в отразяването на потенциални пробиви, но развитието на нещата ни подсказва, че този е много вероятно да се реализира...

В този блог: До 10 г. соларни панели плюс батерия за дома по-евтини отколкото тока от енергото.

Кой ли не би искал малка спретната къщурка, с електромобил отпред? Не звучи точно като оригинала, но и нещата се променят. Сложи на покрива на къщето соларни панели, някъде на таванчето една батерия и ето ти промяна като за световно...

В този блог: Mitsubishi представи устройство за двупосочно зареждане, с което електромобилите им могат да захранват електроуреди.

С новаторското зарядно компанията кандидатства за баварската Награда за електрическа и хибридна мобилност "eCarTec Award", която ще бъде връчена по време на eCarTec изложението, което ние от eCars.bg и ReCluster.bg ще посетим в края на октомври...

В този блог: Евтина батерия вградена в соларен панел запазва близо 100% електрони.

Интегрирайки функцията на соларен панел, който улавя светлина и я превръща в енергия, с евтина батерия, съхраняваща тази енергия в едно хибридно устройство, изследователи успешно създадоха първата в света според тях соларна енергийна батерия...

В този блог: Проект дава втори живот на стари електромобилни батерии като системи за зареждане.

Първите масови електромобили са на пазара от 4-5 години (Mitsubishi i-MiEV, Nissan LEAF, Chevrolet Volt) и батериите на много малка част от тях са подменени. Но старите не отиват за рециклиране. Не още. Първо намират място в резервни захранващи системи на сгради. Ето едно такова комерсиално решение...

В този блог: Колкото по-бавно се зареждат батериите, толкова повече "паразитни" реакции в тях.

Обикновено производителите съветват да се избягва бързото зареждане на батериите в електромобилите. Причината е в това, че процесът е много енергийно интензивен и се генерира много топлина. Защо обаче в Tesla Motors не се притесняват от бързото зареждане и зарядните им станции са единствено бързи? Един тест хвърля интересна светлина върху този въпрос...

Още блогове ...

elektromobili-2020