В този блог: Новият електромобил е под марката ORA и носи краткото име R1.

Компанията цитира базова цена €7600 след субсидии и за момента моделът ще се предлага само в Китай, но Great Wall вече показа намерения да направи ORA (на китайски се произнася Ола) международна марка и в тази връзка за нас може да се окаже ключово, че има завод в България, ако заработи отново. ORA е съкращение от Open Reliable Alternative.

В този блог: Вероятно единичен случай, но труден за откриване и е ценно да се знае за него.

В момента в Tesla ври и кипи по увеличаване на производството и доставките на Model 3. В резултат, а и бидейки съвсем нова кола, изникват разни проблеми и някои от тях се оказват трудно откриваеми в сервизите на компанията.

В този блог: Мащабен проект с участието на местния университет превръща града на Opel в електрически.

Инициативата е подкрепена финансово от германското Министерство на икономиката и включва монтиране на около 1300 зарядни станции из града в следващите месеци. В София предстои да бъде обявен проект за 25.

В този блог: Китайската компания NIO показа нов по-малък електрически SUV ES6.

За уточнение, под по-малък имаме предвид по-малък от първия модел на компанията – електрическия ES8, от който NIO твърди, че е реализирала над 10,000 от старта на продажбите по-рано тази година досега.

В този блог: Тестове на предстоящия масов VW електромобил вървят в Южна Африка.

В средата на декември се разбра, че VW тества първия си предстоящ наистина масов електро модел в Южна Африка, като е пределно ясно, че тестове не се правят само там. Да имаш видео канал иска много работа, но си носи и ползи – компанията е поканила Робърт Люелин и неговото Fully Charged шоу да тества електромобила на място...

В този блог: След известно забавяне Audi e-tron quattro вече има хомологация и демонстрира мощно зареждане.

Германският електромобилен блог electrive писа днес за продължаващи софтуерни проблеми забавящи доставките на модела, но след публикация в изданието компанията е изпратила съобщение, че e-tron quattro тъкмо е получил хомологация.

В този блог: Цената явно не е проблем – стига да има атрактивни електромобили, търсенето е налице.

Холандия е държава с определен стандарт и не може да е общ показател, но е известен ориентир за развитието на пазара като държава с много напреднало развитие на електрическата мобилност. От резултатите на I-PACE се вижда, че и скъпи електромобили се харчат доста добре, с уточнението, че това е валидно за определени марки и класове. Въпреки това е изненадващо да видим над 600 продадени Jaguar I-PACE в Холандия само през ноември.