Технологии (116)

Това е архив на предишната ни категория Технологии – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!

Според финансов доклад, за гарантиран пазарен успех, електромобилите се нуждаят от своя iCar

Важно уточнение е, че не става дума за приложението iCAR (iChat Auto Reply) на Apple, а по-скоро за игра на думи, с намесване на един от най-успешните маркетингови продукти на нашето време:

'Автомобилните производители трябва да си вземат поука от света на (успешната) потребителската електроника и да създадат един електрически 'iCar', след масово клиентско допитване, ако електрическите коли наистина искат да покорят потребителите...'

Mercedes-Benz Citan

По-късно тази година Mercedes-Benz ще представи нов градски ван за доставки на име Citan. Комбинация от "city" и "titan", Citan е разработен за градски доставки и беше демонстриран от компанията по време на симпозиум за способностите на марката и градските доставки в дизайн центъра на Mercedes-Benz в Зинделфинген...

Екран за управление на климатика на Nissan LEAF

Често говорим за предимствата на електрическите коли. Не че електро велосипедите, скутерите и моторите също нямат такива. Но трябва постоянно да обръщаме внимание и на недостатъците, защото така има шанс да ги отстраняваме по-бързо. При електрическите превозни средства енергията за задвижване идва от бордови батерии, които все още са ахилесовата пета на технологията. На пазара вече има няколко изцяло електрически модела и в общи линии техният максимален пробег е около 150 км с едно зареждане на батерията. Това не е особен проблем - не и според статистиката в повечето държави, според която голяма част от хората навъртат под 90 км дневно, което прави дори този все още не особено атрактивен пробег напълно достатъчен. Тези 150 км, за които говорим, обаче, са максималното, което може да изстискате от батериите. ОК, има разни тестове, при които са изминавани дори 200 км, но това е възможно с ниска скорост, идеални пътни и атмосферни условия и без включени каквито и да било спомагателни системи. Така си дойдохме точно на думата - влиянието на атмосферните условия и 'екстрите'...

Системата на Toyota е за улеснение на водача и технологична крачка напред

Имаше преди време любопитно изследване, според което ежедневно ни залива огромно количество информация, в по-голямата си част абсолютно ненужна. В eCars.bg също е твърде вероятно полезното инфо за един да е досадно и 'плява' за друг, и обратно; обаче: в почти готовата за 'ефир' Национална Информационна Платформа (НИП) elektromobili.bg няма да има нищо излишно, ще 'бъка' от полезни данни и въобще - всичко, що е електромобилно - там ще е! За това - скоро, а сега да разгледаме новото технологично творение на Toyota...

Специални гуми за електромобили ще прави Continental

Няма да има ток в гумите, разбира се, просто става дума за едно творение на Continental, с което вече сме ви запознавали - гумата Conti.eContact, разработена специално за електрически коли...