Hyundai ли е, Ioniq ли е...? За 5 е ясно.

Ето го първия пристигнал в България. Сребрист (харесва ми), остричък, бърз на зарядката - 800-волтова - но и тотално различен от първия като поколение.

Колега ме насочи към кратко видео за задното окачване на Mustang Mach-E, с подробности, които имат значение за това новото електро на Ford да е под 100,000 лв. Което, от своя страна, обикновено е по-атрактивно да го боднеш в заглавието, за разлика от носачи или полуоски.

Williams Advanced Engineering е основен разработчик за технологии във Formula E сериите и от техния натрупан с годините опит ще може да се възползват много хора извън моторните спортове.

IONIQ вече е самостоятелна марка. На старта сме с IONIQ 5 и петичката ни е позната сигнатура от друга марка/серия като при Hyundai седи съвсем семпличко, без никакви други цифрови добавки. Малка буквоигра със 5ареждането в заглавието и вече се пускаме към първите впечатления от засечките по станциите (в германско).

Това започна странно. Отначало нещата се замъглиха, после започнаха да се проясняват.

Почти обедно време е и семейно се плъзваме в нов Volkswagen ID.3 за малка винена ваканция, даже съвпадаща с Трифон.

Изминалата година даде сериозен тласък на електрическата мобилност в Европа и по данни на Schmidt Automotive Research за първи път на стария континент са регистрирани повече електрифицирани коли отколкото в Китай.

Рециклирането на електромобилните батерии от време на време се превръща в гореща тема и често се стига до спорове за това колко ефективен е процесът и как точно се процедира.