Автосалонът в Женева тази година не се състоя (в тези начални дни на март), затова автопроизводители и други компании намират алтернативни начини да покажат премиерни продукти.

Според публикация в германските медиии, VW все още се бори с масивни софтуерни проблеми по линия на своя първи масов електромобил ID.3.

Кобалтът, най-вече заради начина на добиване в Конго, но не само, е силно противоречива суровина за изработката на литиеви батерии. BMW, например, сключи прозрачни договори за доставка и контролира целия процес чак до доставката до поточните линии за производство на батерии.

Как ли би изглеждал светът без бензиностанции?! Сега, в началото на 2020-та, отговорът е все още труден за повечето хора по света, но има места, където тази представа има по-оформящи се измерения. Като Норвегия.

Неприятна случка, за щастие приключила без наранени, е имал човек във Флорида през изминалия уикенд, когато чисто новото му електрическо Porsche Taycan се е запалило.